İbem / Loggia Bulut Otel Yazılımı
İbem A.Ş. ,1987 Yılında faaliyete başlamış, Türkiye’de ilk otel yazılımı çözümü sunan firmadır.
Butik otellere yönelik internet üzerinden kullanabileceğiniz bir ürün olan LOGGIA Otel Bulut Yazılımı ile tüm işletmeler akıllı yönetim sistemimiz ile buluşuyor, dijitalleşiyor.
Online Rezervasyon kanalları entegrasyonu sayesinde rezervasyon kanallarından gelen müşteri taleplerinizi İbem Bulut Otel yazılımı üzerinden direk ulaşabilirsiniz.
Profesyonel otel yönetim sistemi farkını, bulut sistem üzerinden kullanmanın avantajlarını anında elde edin.
Piyasadaki diğer bulut otel yazılımlarından farklı olarak tüm detaylara hakim olabileceğiniz sistem ile verimliliğinizi artırın.
İbem A.Ş. yazılımları yüksek performans odaklı, ekonomik ve güvenlidir.
LOGGIA Bulut Uygulamalarını 79TL’den başlayan fiyatlarla hemen kullanmaya başlayın.
LOGGIA Bulut uygulamasıyla, özellikle konaklama sektöründe tek bir yazılımla, önbüro, muhasebe, WinPos restaurant otomasyonu, İBEM E-Dönüşüm(E-Fatura, E-Defter, E-Arşiv), İBEM kimlik okur, İBEM Firewall, LOGGIA C.R.M, LOGGIA Akıllı Oda Sistemleri, LOGGIA SPA Yönetimi, LOGGIA Mobile Management, LOGGIA Online Rezervasyon, LOGGIA Kapı Kilit Kart Entegrasyonu ve buna benzer bir çok akıllı modülleri ile %100 entegre çalışmaktadır.
Dijital Paket Çözümleri ile müşterilerine Bulut tabanlı hizmet sağlamaktadır. Bu hizmetlerle sizleri, ek masraf ve süreçlerden kurtararak işinize değer katmaktadır.
Müşteri odaklı bir ürün olan LOGGIA ile ‘ Hata, Destek, Talep’ Süreçlerine anlık geri dönüşler alabilirsiniz.
7/24 destek hizmeti vermektedir. (0850 495 0 335)
Loggia Bulut Otel Yazılımı Paket İçerikleri
1 - 10 Oda
- AKBS Entegrasyonu
- Online Rezervasyon Modülü +50TL/Ay
- Önbüro,Muhasebe,Sipariş Modülü
- Mobil Yönetim
11 - 30 Oda
- AKBS Entegrasyonu
- Online Rezervasyon Modülü +50TL/Ay
- Önbüro,Muhasebe,Sipariş Modülü
- Mobil Yönetim
31 - 50 Oda
- AKBS Entegrasyonu
- Online Rezervasyon Modülü +50TL/Ay
- Önbüro,Muhasebe,Sipariş Modülü
- Mobil Yönetim
Neden Loggia Bulut Otel Yazılımı ?
Güncel E-Fatura uyumluluğu
Online rezervasyon uygulamalarıyla entegre olması
Santral uygulaması ile birlikte Telefon Görüşmesi, Oda-Arıza, Oda-Kirli&Temiz, Minibar operasyonlarını kolaylıkla uygulayabilme
Oda Rack üzerinden direk işlem olanağı
Kapı kartları entegrasyonu
Pay tv ve benzeri harici uygulamalarla online bilgi alışverişi yapabilme
Grup Check-In , Grup Check-Out ile hızlı giriş-çıkış işlemleri
Acente fiyat, aksiyon ve kontenjan takibi
Hesap aktarma, hesap birleştirme ve folyo parçalama işlemleri
Rapor ve istatistiklerden, Word- Excel –PDF- Html-Text vb. formatlarda çıktı alabilme
Günlük döviz kurlarının, T.C Merkez Bankası’ndan otomatik olarak otomasyona aktarılması
Yetkiye bağlı erişim ve işlem kontrolü
Otomatik veri yedekleme ve geçmiş yılların verilerine kolay erişim
Mail, SMS, ve Popup uyarı seçenekleri
Müşteri, aktivite ve performans raporları
Konukların geçmiş bilgilerini detaylı görebilme imkanı
İstatistik ve grafik raporları ile bir bakışta veri analizi
Kimlik bildirim ve kimlik okur sistemlerini bulundurma